Eigen technische dienst
Wij beschikken over een eigen serviceorganisatie zodat wij u snel en effectief kunnen helpen bij storingen of andere zaken.
In veel gevallen lukt het om middels onze telefonische helpdesk zaken snel op te lossen. Wanneer dit niet lukt streven wij ernaar om binnen 24 uur de storing op te lossen.
Indien wij niet ter plaatse de storing op kunnen lossen bestaat de mogelijkheid om een tijdelijke machine te installeren zodat de continuïteit van uw koffievoorziening gewaarborgd is.
Reparatie van ieder merk machine
Service contracten
Op door Biggelaar geleverde apparatuur kunt u een service contract afsluiten. Hierin kennen wij 2 opties:
Preventief contract
Eenmaal per jaar wordt de machine preventief onderhouden waarbij het waterfilter wordt vervangen en alle cruciale slijtage gevoelige ringen en andere onderdelen. Tevens wordt de machine opnieuw gekalibreerd zodat uw koffie van perfecte kwaliteit blijft.
All-in contract
In dit contract zijn alle kosten voor correctief onderhoud inbegrepen, te weten arbeidsloon, voorrijkosten en onderdelenvervanging. Tevens maakt het preventief onderhoud onderdeel uit van deze overeenkomst.